måndag 25 juni 2012

ut i regnet

.. för att ta in två blöta troll!

Tänkte att det är nog inte allt för mysigt för Sannah att börja massera två dyblöta hästar, så får väl bege mig ut i pissregnet och plocka in dom i stallet så dom droppar av sig. Sen klagar mammi och pappi på att dom svääälltterrr där ute i hagen... vad dom nu grundar det på då båda två ser ut som köttbullar kan jag inte i min vildaste fantasi förstå? Nu när jag jobbat hela helgen och spenderat helgen hos pojkvän kröp det fram att dom t.o.m slängt in HÖ i hagen.... suck!

Med andra ord går det ingen större nöd på dom, mina två sötnosar! Dom har fått vila hela helgen då jag bokstavligt talat jobbat HELA helgen. Idag är det pissväder och dom ska få sin massage, så idag blir också vila sen får vi se vad vi hittar på imorgon för kul :)


Inga kommentarer: