måndag 25 juni 2012

massage tajm

Massören kom som sagt för andra gången idag. Dante var väldigt slängig med huvudet och skulle heeela tiden har något i munnen... valp till häst jag har! Annars stod han still och skötte sig :) Vi glömmer det där med stretchningen ;) hehe 


Sannah sa att han var mjukare idag men fortfarande stel, väldigt stel. Men som hon sa, det har blivit bättre och vi visst ju att det inte skulle vara superduper mjukt redan efter första gången. Det kommer att ta tid.


Fick en massa tips på vad jag kan hjälpa dante med hans stel het i halsen/nacken/ryggen med. Även hur jag själv ska försöka massera honom nu varje dag. Jag är jätte taggad och vill inget annat än att min goseplutt ska bli frisk!! 


Hikas fick ingen massage idag då han inte hade en enda hårdhet i musklerna sist. Shettisar är tydligen väldigt bra byggda och klarar av det mesta arbete vi utsätter dem för bra :) 



Inga kommentarer: