torsdag 14 juni 2012

Hikas Agility Film

Lovade ju er en film! Så här kommer filmen från igår när vi tränade på de två hinder som jag än så länge har..  ett är att gå över pressening (kommer att lägga denna på andra hållet idag, så att långsidan blir det man går på och inte kortsidan) och att gå igenom ett presseningregn.

Hikas är duktig och jag tycker att man kan säga att han klarar dessa två "hinder" nu. Självklart är tanken och målet att han ska gå över dessa utan mig, att jag ska visa med handen vad det är han ska gå igenom/på och jag ska kunna gå bredvid. Riktigt så långt har vi inte kommit och jag tror att det är det som kommer att ta lång tid. Men rädd är han då inte, och det är ju en mycket bra början tycker jag :)

Strunta i min snygga stalloutfit. Plyschdressen är to die for skön ska jag säga er ;)

Det dånade ljudet i bakgrunden är pappa som kör med padden... vi håller nämligen på att göra i ordning det sista i vårt nya dubbelgarage. 

Inga kommentarer: