onsdag 13 juni 2012

Duktig pååååle

Jag kan inte alls härma honom lika bra... men tobbe har sina stunder i stallet ? ;)) 

Hikas var super duper duktig idag! Han förtjänar egentligen att komma ut på det gröna fina betet... men så stor som hans lilla mage är så fick det räcka med den morot som gick åt under tärningen idag.
Som jag skrev innan så var tanken att idag skulle vi bara träna på att gå över pressening. Men Hikas tyckte inte att den var läskig någonstans så han traskade över den med en gång.. :)

Jag tog då och gick äver på presseningregnet (har döpt det till det nu ;)). Även det gjorde han galant idag! Innan har jag varit tvungen att tagit tag i några presseningsremsor och liksom gjort ett "hål" och då har han gått igenom. Idag gick han igenom utan att jag behövde hålla i några!

Jag är super duper mega apa jätte NÖJD! Imorgon gör vi om allt och tar oss även en promenad :) 


Idag fastnade vi också på film.. kommer upp ikväll! :)



Inga kommentarer: