fredag 3 augusti 2012

Vaccineras!

Red min lilla sötnos nu på morgonen och han kändes mycket bättre än i onsdags. Idag hade han mer "goo" och jag behövde inte alls skänkla så mkt. Jag var även rustad med dressyrspö idag så jag skulle få fram han snabbare och med mindre skänkel. Han gick på riktigt bra idag så är nöjd med lilla dante :)

Red i 20 min idag också. Lite lagom sådär! Han är så himla gullig för när jag skulle försöka ta en bild på honom idag så hängde han bara efter mig och ville gosa... han följer efter mig i hela paddocken utan att vi tränat (som jag gjort med hikas...). Dante är verkligen en häst på miljonen, han vet vad han vill samtidigt som han ger tusen gånger så mycket tillbaka när det klickar!

Nu väntar jag på veterinären. Dante ska vaccineras mot hästinfluensa och stelkramp! :)




Inga kommentarer: