måndag 6 augusti 2012

Intensivt!

Hem från jobbet.. slänger i mig två knäckebröd och sen ut i stallet! Det är så underbart mysigt att vara i stallet på kvällen, morgonen också för den delen. På något vis är det mysigare att vara ute i stallet då :)

Dante var super duper duktig även idag. För varje gång jag rider börjar jag känna hur han mer och mer trampar på och hittar takten. Jag är ganska så sugen på att rida ut nu också så att det inte bara blir paddocken hela tiden.. men till helgen får jag sällskap av Elin så då hoppas jag på lite hjälp och tips!

Helgen kommer förövrigt bli en riktig häst-helg då det är den stora årliga V-Plast tävlingen i Tingsryd. Jag ska hjälpa till både fredag och lördag, på söndag lär vi nog också åka dit och kolla bara för att ;) Super taggad på en riktig häst helg och på en helhelg med Elin!! Kommer säkert komma planeras i massor också, det är ju snart höst liksom ;)


Inga kommentarer: