torsdag 10 maj 2012

Blingad Lädergrimma

Hade lite tråkigt och tyckte att grimman jag köpte på Börjes idag va lite små ful.. så jag bestämde mig för att blinga till den lite med de få blingstenar jag har kvar efter att ha gjort alla studentinbjudningar och blingat min hjälm.
Jag blev riktigt nöjd! Tycker att den blev tusen gånger snyggare och ser nu ut till att ha kostat lite mer än 189 kr ;) Jag har redan stora planer på att fortsätta med mitt blingande.. men avslöjar inte vad nästa grej är.. än hihi! 

Jag började med att blinga "nosdelen" på grimman med stora stenar... men blev inte riktigt nöjd och jag hade trots allt lite småsmå bling kvar så satte det på sidostyckerna och jag tyckte det blev kanon! Vad tycker ni? Godkänt ;) ??
Klicka på bilderna för större storlek.











Inga kommentarer: